اسلاید شوشهری

تجارب ارزشمند سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد به سایر کشور منتقل خواهد شد

کد خبر : 50783

در اولین نشست تخصصی کارگروه مدیریت پسماند در اتاق فکر تغییر اقلیم و محیط زیست فرهنگستان علوم ، مقرر گردید تجارب ارزشمند سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد بالاخص در حوزه تفکیک زباله از مبدا به سایر شهرهای کشور منتقل گردد.

به گزارش صبح مشهد، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد در این خصوص تصریح کرد : امروز پنجم بهمن ماه در این نشست تخصصی که توسط فرهنگستان علوم کشور برگزار گردید از تلاش ها و فعالیت های ارزنده این سازمان به شکل ویژه تقدیر شد .

مهندس مسعود رضوی در ادامه افزود : در این نشست که با حضور نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ، شهرداری تهران و دیگر کلان شهرها ، وزارت آموزش و پرورش ، سازمان محیط زیست و دانشگاه های سراسر کشور هم بصورت حضوری و هم آنلاین و مجازی برگزار گردید ، اقدامات و فعالیتهای سازمان مپ در حوزه تفکیک زباله از مبدا مورد توجه قرار گرفت بطوریکه مقرر شد این تجارب در طی گزارشی به نهاد ریاست جمهوری نیز ارائه گردد و برای استفاده به سایر شهرهای کشور نیز ارسال شود .

وی در خاتمه یادآور شد : مشهدی ها بالاترین رتبه در تفکیک زباله از مبدا را دارند و هم اکنون بسیاری از شهروندان مشهدی از سیستم هوشمپ و بازیافت آنلاین برای تحویل پسماندهای خشک قابل بازیافت خود استفاده می نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن