شهری

کرونا شمار پروازهای خارجی فرودگاه مشهد را به چهار مورد کاهش داد!

کد خبر : 39869

مدیر روابط عمومی اداره‌کل فرودگاههای خراسان ‌رضوی گفت: پروازهای مسافربری به خارج کشور از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد بخاطر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرنا هم‌اینک تنها در چهار مسیر هوایی در جریان است.

به گزارش صبح مشهد، حسن جعفری روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ما مقصد کنونی پرواز هواپیماهای مسافربری را از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد “افغانستان، ترکیه، عراق و قطر” اعلام و بیان کرد: پیش از بحران شیوع ویروس همه‌گیر پروازهای خارجی از این فرودگاه در ۱۴ مسیر هوایی بین‌المللی انجام می‌شد.
وی افزود: فعالیت و یا توقف پروازهای خارجی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد هم‌اینک تابع تصمیم “ستاد ملی مقابله با کرونا” است.

این مقام مسوول در اداره‌کل فرودگاههای خراسان ‌رضوی ادامه داد: مصوبات “ستاد استانی مقابله با کرونا” در خصوص پروازهای خارجی فرودگاه مشهد نیز پس از تایید ستاد ملی اجرا می‌شوند.
وی گفت: بر این اساس در صورت هرگونه ابلاغی برای توقف پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از سوی ستاد مقابله با کرونا، این دستور با فوریت اجرا خواهد شد.

پیش از این محمود امانی‌بنی مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی از برپایی “آزمایشگاه طبی ویژه تست پی.سی.آر کرونا” و کارشناسان گروه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فرودگاه بین‌المللی این کلانشهر خبر داده بود.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن