اجتماعیستون اصلی

زیرساخت‌های نیشابور برای میزبانی نمایشگاه کتاب استان آماده است

کد خبر : 6258

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از آمادگی کامل زیرساخت‌های این شهرستان برای میزبانی نمایشگاه کتاب استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد این انتقادات صرفاً جنبه فرهنگی داشته باشد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از فارس از نیشابور، انتقاد یکی از روزنامه‌های سراسری که در مشهد مقدس منتشر می‌شود به انتقال نمایشگاه کتاب استان به شهرستان نیشابور باعث نارضایتی مردم و مسؤولان این شهرستان فرهنگی و تاریخی شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: منتقدین این انتقال از زیرساخت‌های فعلی نیشابور خبر ندارند و حتماً از پیشینه این شهر در مباحث فرهنگی نیز بی‌خبر هستند، به این افراد توصیه می‌کنم به کتاب‌های تاریخی مراجعه کنند و مطالعه داشته باشند تا چنین صحبت‌هایی را با علم انجام دهند.

عباس کرخی تأکید کرد: درهرحال ما در یک رقابت فرهنگی توانستیم با ۹۹ شهر ایران که همه شهرهای برخوردار نیز در آن قرار داشتند مسابقه دهیم و مقام اول را کسب کنیم.

وی گفت: نیشابور نمی‌خواهد در برابر شهرهای دیگر باشد بلکه می‌خواهد در کنار دیگر شهرهای استان کار فرهنگی انجام دهد و این حق مردم نیشابور است که پس از کسب مقام دوم در دوره اول و درنهایت انتخاب به‌عنوان پایتخت کتاب ایران در دوره دوم شاهد برگزاری این نمایشگاه در شهر خود باشند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: زیرساخت‌ها به‌صورت کامل آماده برگزاری نمایشگاه است و به‌شخصه دعا می‌کنم منتقدین فقط دغدغه فرهنگی داشته باشند.

میزبانی در خور شان پایتخت کتاب ایران خواهیم داشت

همچنین سرپرست فرمانداری نیشابور بیان کرد: با توجه به انتخاب نیشابور به‌عنوان پایتخت کتاب ایران، این تصمیم درست صورت گرفته است و به‌هیچ‌عنوان ملغی نخواهد شد.

سعید شیبانی ادامه داد: نیشابور تاکنون برنامه‌ها و اقدامات زیادی را برای برگزاری این نمایشگاه انجام داده است و حتماً این توفیق نیشابور خواهد بود که میزبان نمایشگاه کتاب و فرهیختگان سراسر استان باشد.

وی تأکید کرد: نیشابور این شایستگی را دارد که میزبان این نمایشگاه باشد و مطمئن هستیم که میزبانی درخور شأن پایتخت کتاب ایران خواهیم داشت.

سرپرست فرمانداری نیشابور تصریح کرد: تاکنون جلسات زیادی برگزار شده است و موافقت اولیه استاندار خراسان رضوی نیز کسب‌ شده است و به نظر این انتقال قطعی است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن