مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

برگزاری دعای ندبه تیپ ۳۷۷ شهید حبرانی ارتش به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)در جبل نور

کد خبر : 14545

در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله و دهه با شکوه فجر، با حضور فرماندهان ،کارکنان پایور و وظیفه تیپ۳۷۷شهید حبرانی و خانواده‌های معظم شهدا،مراسم دعای پر فیض ندبه در کنار مزار شهدای جبل النور کوهسنگی مشهد برگزار گردید.
به گزارش صبح مشهد، این مراسم با قرائت فاتحه بر مزار شهدا آغاز،سپس مداحان اهل بیت عصمت (س)به مدیحه سرایی و قرائت دعای پر فیض ندبه پرداختند.
در پایان این مراسم معنوی نیز حجت الاسلام والمسلمین دستجردی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۷۷ شهید حبرانی ضمن بیان مصائب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیه بیان داشت: مشرکین و دشمنان اسلام و نبی مکرم اسلام که همواره آن حضرت را مورد آزار و اذیت قرار می دادند،و از آنجایی که اعراب جاهلیت هیچگاه فرزندان دختر را جزو نسل نمی دانستند،پیامبر را مسخره می کردند که او مقطوع النسل است و پس از پیامبر دین ایشان از بین خواهد رفت،و خداوند سوره کوثر را که به معنی خیر کثیر است را نازل نمودند.
و ما می بینیم که از همان زمان حیات پیامبر تا دوران غیبت امام عصر (عج)ونسل ائمه معصومین تا زمان حال که پرچم اسلام در دست حضرت امام رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری می باشد،همواره باعث اعتلا و پیشرفت اسلام بوده اند.
ایشان همچنین با یادآوری دهه مبارک فجر این ایام الله را نیز تبریک گفتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن