دانش و فناوری

ربات اینستاگرام

کد خبر : 40034

تا حالا درمورد ربات اینستاگرام چیزی شنیده‌اید؟ با ربات اینستاگرام آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید چه خدمات و کاربردی یک ربات اینستاگرام برای شما دارد؟

ما در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ربات اینستاگرام و خدمات آن اشاره کنیم اما قبل از آن به معرفی اینستاگرام و خدماتش خواهیم پرداخت. با ما در ادامه همراه باشید.

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک برنامه و اپلیکیشن آنلاین بوده که برای استفاده از آن نیاز به اینترنت دارید. این برنامه بر روی نسخه عامل‌های آیفون (IOS)، اندروید و ویندوز موبایل در دسترس می‌باشد. البته افرادی که قبلا از طریق موبایل و تلفن همراه‌های خود در این برنامه ثبت نام کرده باشند می‌توانند از نسخه تحت وب این برنامه نیز استفاده کنند.

تاریخچه اینستاگرام

اینستاگرام برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ بر روی پلتفرم‌هایی با نسخه عامل IOS (آیفون) عرضه گردید و پس از دو سال نسخه تحت وب و اندورید این برنامه نیز برای عموم کاربران ارائه شد.

در بین سال‌های ۲۰۱۰ الی ۲۰۱۶ این برنامه به صورت اختصاصی بر روی پلتفرم‌های اندروید، IOS و تحت وب خدمات خود را عرضه می‌کرد، اما در نهایت در سال ۲۰۱۶ با درخواست مکرر کاربران ویندوز موبایل این اپلیکیشن برای آن‌ها نیز عرضه شد.

از زمان عرضه این برنامه تا کنون تغییرات و آپدیت‌های متفاوتی ارائه شده است که این برنامه را کابردی‌تر و به روز کرده است. از جمله تغییرات الگوریتم این برنامه می‌توان به یوزرفرندلی بودن آن اشاره کرد و محتواهای نشر داده شده با توجه به سلایق کاربران به آن‌ها نشان داده می‌شود.

این اپلیکیشن دارای خدمات متفاوتی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

خدمات و امکانات اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام از زمان عرضه خدمات و امکانات متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار داده است. امکاناتی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

  • دنبال کردن دیگران

اینستاگرام بر پایه دنبال کردن صفحات و افراد بنا شده است. شما می‌توانید صفحات و افراد مختلفی را دنبال کرده و همچنین آن‌ها شما را دنبال کنند. هنگامی فردی را دنبال می‌کنید که پست و محتوایی در صفحه خود نشر دهد، شما می‌توانید آن را ببینید، لایک کنید، نظرات خود را بنویسید و حتی آن را به اشتراک بگذارید.

  • هشتگ گذاری

یکی از خدمات جالب و جذاب اینستاگرام قابلیت هشتگ‌گذاری پست‌ و محتواها است. با اینکار شما یک تگ برای پست و استوری خود معرفی کرده‌اید. در صورتی که پیج شما عمومی باشد افراد با جستجوی تگ و هشتگ گذاشته شده می‌توانند پست شما را در قسمت Tag ببینند. یکی دیگر از مزایای هشتگ، نشان داده شدن پست‌ها و محتواها در صفحه اکسپلور اینستاگرام است.

  • استوری

یکی از آپدیت‌های جذاب اخیر در اینستاگرام قابلیت استوری است. شما با قراردادن یک استوری در صفحه شخصیتان می‌توانید محتوای ویدیویی و یا عکسی را در مدت زمان ۲۴ ساعت با دیگران به اشتراک بگذارید.

البته اگر تمایل داشته باشید بعد از مدت ۲۴ ساعت آن استوری را نگه دارید می‌توانید آن را هایلایت نمایید تا در قسمت پروفایلتان نشان داده شود.

  • پست

اینستاگرام از روز اولی که ارائه و عرضه شد، با قابلیت پست‌گذاری همراه بود. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید محتوای ویدیویی و یا عکسی را در صفحه شخصیتان با کپشن (زیرنویس) ارائه دهید.

افرادی که صفحه شما را دنبال می‌کنند، می‌توانند محتوای شما را ببینند، آن را لایک کنند و نظرات خود را با شما به اشتراک بگذارند.

البته موارد گفته شده تنها بخشی از خدمات این شبکه اجتماعی است. اینستاگرام خدمات دیگری نظیر IGTV، اکسپلور، ذخیره کردن پست‌ها، آرشیو کردن پست‌ها و غیره داشته است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

ربات اینستاگرام

وقتی فردی در اینستاگرام دارای صفحه‌ای است که در آن کسب و کار راه اندازی کرده و اقدام به معرفی و فروش محصولات خود می‌کند، با حجم زیادی از کامنت‌ها، دایرکت‌ها، لایک‌ها و غیره مواجه می‌شود که بررسی و پاسخگویی به آن‌ها زمان زیادی از او می‌گیرد.

پاسخ دادن به نظرات و پیام‌های افراد در تمام طول شب امکان‌پذیر نیست و ممکن است شما را به مشکل بیاندازد. اما راه‌حل چیست؟

ربات اینستاگرام یک راه حل اساسی و خوب است که می‌تواند به صورت شبانه روزی فعال بوده و پیج شما را مدیریت کند.

شما می توانید ربات اینستاگرام را مدیریت کرده و برای آن میزان سطح دسترسی در قسمت‌های مختلف یک پیج تعریف کنید.

امکانات ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام فالووان دارای قابلیت‌های متفاوتی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • ارسال دایرکت به صورت انبوه.
  • جذب فالوورهای واقعی.
  • کامنت‌گذاری کاملا هوشمند.
  • بازدید از استوری‌ها به صورت انبوه.
  • دریافت تیک آبی اینستاگرام.
  • جستجو و یافتن هشتگ‌های مناسب.

در آخر

با زیاد شدن صفحات مختلف و افزایش کاربران، ربات‌های مختلفی برای مدیریت پیج‌ها ارائه شده است. ربات‌هایی که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. اما آیا می‌توان به این ربات‌ها اطمینان کرد؟

استفاده و خرید ربات اینستاگرام قابل اطمینان می‌تواند تا حد زیادی خیال شما را از مدیریت صفحه‌تان آسوده کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم ربات‌هایی با تضمین اکشن بلاک نشدن خریداری کنید و از امکانات بی‌شمار آن بهره ببرید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن