یادداشت روز

غلامرضا قلندریان کارشناس مسایل سیاسی مطرح کرد: حضور آگاهانه و انتخاب اصلح کشور را واکسینه می‌کند

کد خبر : 41125

یک کارشناس مسایل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه عده‌ای در چند روز باقی مانده به انتخابات به دنبال تفرقه افکنی ، فضا سازی کاذب و التهاب آفرینی در کشور هستند گفت: جریان فکری مقابل باید بداند جنجال سازی های فرسایش آورآنها ،توام با پشتیبانی ها و تکانه های رسانه های خارجی برای مردم آگاه و بصیر ایران نخ نما شده است . بدون تردید مردم غیور ایران در ۲۸ خرداد با حضور آگاهانه و انتخاب اصلح کشور را واکسینه می‌کنند.

به گزارش صبح مشهد، غلامرضا قلندریان در ادامه گفت : مستندات ، آمار ها و عملکرد دولت هشت ساله که بخش جزئی آن در مناظره ها به سمع و نظر مردم رسید نشاد می دهد که دولت مستاجر در طی این مدت ضمن فرصت سوزی های فراوان، آفات و بلیات عدیده ای را برای کشور به جای گذاشت که این عقب گرد تاریخی حاکی از توقف و معطل نگه داشتن کشور در بسیاری از عرصه های مهم داخلی و بین المللی است.

وی روح حاکم بر دولت را از یک طرف مسوولیت گریزی و ازطرف دیگرسوء استفاده از مسوولیت دانست و گفت دست اندازی به مال مردم و بستر سازی مناسب برای نور چشمی ها، اعوان و انصار و ویژه خواران در این هشت سال کاملاً مشهود است که برخی از آنان دوران محاکمه و محکومیت خود را سپری می‌کنند.

این کارشناس رسانه، آقت دیگر دولت را اشرافی گری بیان داشت و گفت آن ها غالباً معتقد به حقوق های نجومی، مسکن و ماشین های لوکس ، مال اندوزی ، راحت طلبی.. و به طور کلی زندگی مرفه بوده وهستند که متاسفانه باعث شکاف طبقاتی شده و فاصله آنها را با مردم در همه ابعاد بسیار عمیق نموده است.

قلندریان با بیان ای که بی انضباطی مالی ، برنامه ای و عدم کنترل و نظارت نیز در همه ساحت های دولت سایه افکنده است گفت : با شرمندگی باید اذعان نمود عملکرد دولت در طی این هشت سال حفره ها و التهاب های اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی زیادی را به کشور تحمیل نموده است، این در حالی است که هنر دولت گره زدن همه مسائل و موضوعات کلان ، استراتژیک و حتی خرد به برجام و تحریم بوده است.

این تحلیل‌گر سیاسی در بخش دیگری از گفت و گو با خبرنگار ما افزود : به نظر می‌رسد دوران گفتار درمانی ، قبیله سالاری ، وعده های بی مبنا ، رانت و فساد و تبعیض و آلودگی های سیاسی و اقتصادی در ۲۸ خرداد به پایان خواهد رسید چراکه ملت صبور و قدر شناس ایران با حضور حداکثری و هوشمندانه خود نامزد اصلح جبهه انقلاب یعنی آقای ابراهیم رئیسی را با رای قاطع انتخاب خواهد نمود.

قلندریان خاطر نشان کرد رئیس جمهور منتخب که خود را همواره خادم ملت وسرباز امام و رهبری می‌داند با کارنامه ای درخشان و برنامه هایی روشمند و کارشناسی شده خواهد آمد تا با روحیه ای انقلابی ،قاطع و خدماتی بی منت ، خالصانه ، خستگی ناپذیر و محکم ، ضمن جبران مافات هشت ساله به جا مانده، طعم خدمت را برای زندگی آحاد مردم معنا نموده وشیرین کند.

وی در پایان ابراز امید واری کرد که رئیس جمهور منتخب انشاالله با گزینش نیروهای کارآزموده جوان، دلسوزو کارآمد ، انقلابی ، با ایمان و با نشاط در اسرع وقت دولت انقلابی ایران قوی را تشکیل دهند تا بتوانند بدون فوت وقت با توجه به مشکلات عدیده مردم ،رشد و بالندگی را در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی احیا نموده و عزت آفرینی از دست رفته را در سیاست خارجی و حوزه های بین الملل برای جمهوری اسلامی ایران بر اساس سه اصل عزت ، حکمت و مصلحت به ارمغان آورند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن