استانی

پنج نفر در مشهد و قوچان دچار گازگرفتگی شدند

کد خبر : 57408

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پنج نفر در شهرستانهای مشهد و قوچان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند.

به گزارش صبح مشهد، محمد علیشاهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ۲ نفر از این افراد که در منزل مسکونی شان دچار گازگرفتگی شده بودند به بیمارستان منتقل و سه نفر توسط کارشناسان فوریت های پزشکی در محل درمان شدند.

وی بیان کرد: بامداد امروز ۲ حادثه گازگرفتگی در خیابانهای «سیدی» و «فلاحی» مشهد رخ داد که یکی از مسمومان در محل درمان و دیگری به بیمارستان ناظران مشهد منتقل شد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: صبح دیروز در خیابان هاشمیه مشهد نیز ۲ نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شده که به صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت پزشکی اورژانس در محل درمان شدند.

علیشاهی گفت: همچنین حوالی ساعت ۹ صبح دیروز حادثه مسمومیت با گاز منواکسید کربن در روستای «دوغایی» قوچان رخ داد که فرد دچار مسمومیت بوسیله اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان موسی بن جعفر این شهر منتقل شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن