اقتصادی

جامعه زنان بویژه بانوان کارآفرین تحریم را به فرصت تبدیل خواهند کرد

کد خبر : 22502

اعتقاد راسخ دارم اگر زنان ما حمایت و ورود شایسته ای به حوزه های اقتصادی داشته باشند، تهدید تحریم به یک فرصت رشد و توسعه منجر خواهد شد.
به گزارش صبح مشهد، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی در حاشیه جشن دورهمی باشگاه مدیران برتر و تجلیل از بانوان کارآفرین که با همکاری دبیرخانه طرح ملی فرهنگ میزبانی ایران اسلامی در مشهد برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که پس از گذشت یکسال و اندی از تحریم ها، همه به این باور رسیدند شرایط جنگ تحریمی، از دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی سخت تر است، گفت: همانطور که در جنگ تحمیلی با حمایت و حضور زنان ما توفیقات زیادی در یک نبرد نابرابر داشتیم، اعتقاد راسخ دارم با ورود شایسته بانوان در عرصه اقتصاد، این تهدید تحریم به یک فرصت برای رشد تبدیل خواهد شد.
دکتر فرشته سلجوقی افزود: زنان، مدیران سبد دارایی خانواده هستند و تمامی جهادگران و توانمندان عرصه های مختلف بویژه اقتصاد، در دامن آنان پرورش یافته اند، لذا با توجه مضاعف به جایگاه زنان می توان به رشد و توسعه اقتصاد کشور کمک کرد.
وی به وظایف دولت در برنامه ششم توسعه در خصوص لزوم فرصت آفرینی نظام مند و برنامه ریزی شده برای نقش آفرینی جامعه بانوان اشاره و خاطر نشان ساخت: زنان می توانند با رعایت اصل تحکیم بنیان خانواده، در عرصه های اقتصادی حضور و به توسعه همه جانبه کشور کمک کنند.

گفتنی است: جشن دورهمی باشگاه مدیران برتر توسط کلوپ مدیران برتر کارآفرین و اقتصادی و همچنین دبیرخانه طرح ملی فرهنگ میزبانی ایران اسلامی از یکسال پیش با محوریت آموزش اصول مدیریت ، موفقیت و توانمند سازی بانوان بویژه سرپرستان خانواده شکل گرفته و توانسته در طی برگزاری ۷ دوره آموزشی بیش از ۸۵۰ نفر که اکثریت آن را بانوان تشکیل می دادند، موفق به کسب مهارت های لازم در زمینه کسب و کار نماید.
سخنرانی دکتر سعید سوداگری و خانم دکتر خورشید سلگی و اعطای گواهینامه دوره به شرکت کنندگان و تجلیل از ۵ بانوی نمونه کارآفرین ادوار قبل از دیگر برنامه های جشن بزرگ دورهمی باشگاه مدیران برتر بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن