اخبار مهماسلاید شو

فرماندار: فراخوان معاندین برای آشوبهای خیابانی در مشهد ناکام ماند

کد خبر : 49047

فرماندار مشهد گفت: فراخوان های متعدد معاندان نظام برای ایجاد آشوبهای خیابانی در مشهد با بی اعتنایی مردم ناکام ماند.

به گزارش صبح مشهد، محسن داوری عصر شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: فراخوانهایی که برای حضور مردم و دانشجویان در خیابانهای مشهد منتشر شده، همگی توسط جریانات و گروه های معاند منتشر و توزیع می شود.

وی گفت: دشمن فقط به دنبال دشمنی کردن است و راهبرد آنها در این ایام این است که موج اغتشاشها و آشوبها فروکش نکند، عوامل آشوب طلب خیابانها را ترک نکنند و مردم بواسطه فضای ایجاد شده به خیابانها بیایند که خوشبختانه هوشیاری مردم فهیم مشهد فتنه های دشمنان را خنثی کرد.

داوری ادامه داد: دشمن در صدد است با همه ابزار دشمنی خود از جمله استفاده از تصاویر و ویدئوهای تقطیع شده تجمعات گذشته و یا مکانهای دیگر و سوء استفاده از احساسات مردم، جمعیتی را به خیابانها بکشاند اما مردم مشهد بحمدالله با این نوع راهبرد و فریبکاری دشمنان همراهی نداشته اند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا، ظهر شنبه و همزمان با اوج ترافیک و ساعت تعطیلی مدارس، تجمعات حدود ۳۰ نفری در برخی خیابانهای پررفت و آمد مشهد شکل گرفت که موجب راه بندان و ترافیک سنگین به صورت مقطعی در برخی مسیرهای اصلی این کلانشهر شد.

از طرف دیگر حدود ۴۰ دانشجو نیز با هدف تعطیلی کلاسهای درس در دانشگاه آزاد مشهد تجمع کردند اما براساس اعلام مسوولان، کلاسها در این مرکز آموزشی همچنان به صورت حضوری برگزار می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن