اخبار مهم

پیرمرد پولدار ۷۵ ساله زن جوان مشهدی را با پول صیغه کرد/ زنی که سه شوهر کرد

کد خبر : 31854

داستان غم انگیز زنی که سه شوهر کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از ساتین،۸ سال قبل با اصرار خانواده ام با جوانی ازدواج کردم که مورد تایید آن ها بود، با این وجود «اکبر» مرد بسیار خوبی بود و من زندگی آرامی در کنار او داشتم اما پدر و برادرم او را در دام اعتیاد گرفتار کردند و این گونه همسرم همه دار و ندارش را از دست داد. پدر و برادرم برای چاپیدن اموال او به آزار و اذیتش پرداختند و به زور طلاق مرا از او گرفتند. در این شرایط من با دختر سه ساله ای که در آغوش داشتم به خانه پدرم رفتم اما برای تامین مخارج زندگی مجبور به کارکردن بودم.

آن روزها خیلی به من سخت می گذشت چرا که با داشتن فرزند کوچک کار در تولیدی های لباس بیرون از منزل برایم بسیار دشوار بود به همین دلیل با خرید یک دستگاه چرخ خیاطی به درآمدزایی در منزل پرداختم.

در همین روزها بود که دوباره به اجبار برادر بزرگم صیغه پیرمرد ۷۵ ساله ای درآمدم که وضعیت مالی خوبی داشت. رجب باغ و زمین بسیاری داشت که از آنها هر ماه درآمد میلیونی به دست می آورد در زندگی با آن پیرمرد از همه امکانات رفاهی برخوردار شدم به طوری که همسرم ماهانه مبلغ ۴ میلیون تومان به عنوان کمک هزینه زندگی به من پرداخت می کرد و من چون می ترسیدم پول ها را در منزل نگه دارم آن ها را به صورت امانت به اعضا خانواده ام می دادم.

اگرچه با این وضعیت اقتصادی روزگار خوبی را تجربه می کردم اما سرزنش ها و آزار و اذیت های دختران پیرمرد برایم غیرقابل تحمل بود به طوری که داماد بزرگش پیشنهاد شرم آوری را به من می داد این گونه بود که برای جلوگیری از هرگونه حادثه تلخ از او طلاق گرفتم که خانواده ام به شدت مخالف بودند و مرا تهدید می کردند.

در این حوالی با پارسا آشنا شدم او مرا زیبا صدا می کرد و حس خوبی در کنارش داشتم تا اینکه طلاهایم را برای خرید ماشین به او دادم اما او چند روزی است که جواب تلفنم را نمی دهد و من مانده ام و دنیای مشکلاتم…

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن