اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

آغاز ثبت نام طرح «خدمتگزاران رضوی» در استان های خراسان

کد خبر : 3520

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از آغاز ثبت نام در طرح «خدمتگزاران رضوی» خبر داد و به تشریح جزئیات این طرح پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی در حاشیه همایش بزرگ «جهادگران رضوی» با بیان اینکه تولیت آستان قدس رضوی از ابتدا در برنامه های خود به گسترش فرصت خدمتگزاری به حضرت رضا علیه السلام در سراسر ایران و جهان اشاره داشته اند، گفت: برای همه افرادی که دارای توانمندی های مختلف هستند و می خواهند کمکی به محرومان و مستضعفان کنند، این فرصت از طریق آستان قدس رضوی ایجاد شده تا توانمندی های خود را به منصه ظهور گذارند.
خاکسار بیان کرد: افرادی که تمایل به همکاری در این طرح دارند، لازم است پس از ثبت نام اولیه و دسته بندی اطلاعات، به کانون ها و نمایندگی های آستان قدس رضوی در شهرستان های محل سکونت خود مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: این گروه ها تلاش می کنند افراد متخصص در مناطق محروم را شناسایی کنند تا به این طریق زمینه خدمتگزاری آن ها به بارگاه علی بن موسی الرضا علیه السلام فراهم شود.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه طرح خدمتگزاران رضوی ابتدا در سه استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی انجام می شود، خاطرنشان کرد: بنابر آیین نامه های برنامه ریزی شده، ابتدا ثبت نام طرح خدمتگزاران رضوی در سه استان انجام می شود و پس از آن مرحله به مرحله به تعداد استان های این طرح اضافه خواهد شد.
به گفته خاکسار قهرودی علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این طرح می توانند به پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی «aqr.ir» مراجعه کنند.
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن