اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

خود کش بر روی ریل قطار

یک مرد ۵۰ ساله در ایستگاه راه‌آهن ورودی به مشهد به قصد خودکشی خود را روی ریل قطار انداخت و جان باخت.

به گزارش صبح مشهد جواد معراجی‌فر، بیان کرد: لکوموتیوران قطار تهران به مشهد اعلام کرد که روز پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت حدود ساعت ۱۲:۴۰ فردی که در ایستگاه قبل از ورود به مشهد بر روی ریل قطار دراز کشیده بود و قصد خودکشی داشت، جان باخت.

سرپرست روابط عمومی راه‌آهن خراسان رضوی تاکید کرد: این حادثه کاملا عمدی بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یک =

دکمه بازگشت به بالا