استانی

سیستم قضایی جلوی یک انحراف بزرگ را در کارخانه آساک دوچرخ قوچان گرفت

کد خبر : 55469

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با حضور در کارخانه آساک دوچرخ از نزدیک بر نحوه فعالیت‌های این مجموعه نظارت کرد و از اتخاذ تصمیم نهایی در مورد آن خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی که با هدف بررسی مشکلات کارخانه آساک دوچرخ به قوچان سفر کرده بود با حضور در این مجموعه با کارگران آن گفتگو و مسائل و مشکلات آنان را جویا شد و از نزدیک بر نحوه فعالیت‌های این مجموعه نظارت کرد و از اتخاذ تصمیم نهایی در مورد آن خبر داد.

خلیلی پس از بازدید از بخش‌های مختلف این کارخانه در جلسه با مسئولان قضایی و این واحد تولیدی خواستار تلاش در زمینه بهره وری حداکثری آساک دوچرخ شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: هر جا منافع عمومی ایجاب کند باید نظارت جدی وجود داشته باشد تا از هرگونه تضییع حقوق بیت المال پیشگیری به عمل آید؛ بر این اساس مدیران در کنار صنایع، بانکها و سایر مؤسسات باید در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی افزود: صنایع ما باید به سمت تولید واقعی گام بردارند و بحمدالله در این زمینه شاهد وجود ظرفیت های بالایی در جای جای استان پهناور خراسان رضوی هستیم.

خلیلی با اشاره به سابقه فعالیت کارخانه آساک دوچرخ گفت: این مجموعه قابلیت بالایی در تولید و ایجاد اشتغال دارد و با حمایت های دستگاه قضایی انشاء الله شاهد شکوفایی مجدد این کارخانه باشیم و در این زمینه همه عوامل باید دست به دست هم بدهند و به وظایف و تکالیف قانونی و اجتماعی خود عمل کنند.

وی گفت: متأسفانه به دلیل ضعف عملکرد در برخی بخشها شاهد حیف و میل بیت المال هستیم و تمام تلاش دستگاه قضایی بر این قرار گرفته تا از اموال عمومی صیانت شود و با ورود بهنگام دادگستری به مسائل کارخانه آساک دوچرخ جلوی یک انحراف بزرگ گرفته شد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی افزود: پس از بررسی های لازم، برگزاری جلسات کارشناسی و انجام بازدیدهای میدانی متعدد؛ تصمیم نهایی در خصوص کارخانه آساک دوچرخ اتخاذ و نحوه اداره آن طی یک برنامه کوتاه مدت و بلند مدت تعین تکلیف شد، بدین ترتیب این کارخانه با نظارت دادگستری شهرستان و مرکز استان و طی ترتیبات قانونی به دولت بازگردانده خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: مدت معینی مشخص شد تا متولیان امر زمینه های برگزاری مجمع عمومی و انتخاب هیأت مدیره جدید را فراهم کنند تا شاهد رونق بیش از پیش این مجموعه و بازگشت به کار تعداد قابل توجهی از هم وطنان عزیزمان در این خطه از میهن اسلامی باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن