اخبار مهم

ماجرای اعدام مجرم ۱۹ ساله به جرم تجاوز به زن مطلقه در مشهد

کد خبر : 29039

جوان ۱۹ ساله‌ای که با تبانی خواستگار یک زن مطلقه و با توسل به زور و تهدید او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، سپیده چندی پیش در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شد. این در حالی است که همدست جوان اعدامی نیز به تحمل ۳ سال و نیم زندان محکوم شده است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا پنجم فروردین سال ۹۴ زن ۳۶ ساله‌ای با مراجعه به نیروهای انتظامی پرده از تجاوز به عنف یک جوان نقابدار برداشت. او به مأمور انتظامی گفت: ۷ سال قبل به دلیل برخی اختلافات خانوادگی از همسرم طلاق گرفتم و با فرزندانم زندگی می‌کردم تا این که با جوانی به نام «الف» آشنا شدم. پس از این آشنایی وی از من خواستگاری کرد اما به او گفتم من اهل رفاقت‌های خیابانی نیستم و در صورتی که قصد ارتباط با من داشته باشی باید مرا به عقد موقت خودت درآوری. این زن ادامه داد: پس از این ماجرا شبی قصد داشتم به منزل مادرم بروم که «الف» نزد من آمد و گفت: قصد دارد شب را در منزل من بماند. من هم از رفتن به منزل مادرم منصرف شدم تا این که حدود ساعت ۱۲ شب «الف» به بهانه خرید از داروخانه شبانه روزی از منزل خارج شد اما هنوز دقایقی از رفتن او سپری نشده بود که ناگهان ۲ یا ۳ جوان نقابدار به منزلم یورش آوردند که یکی از آن‌ها با توسل به زور و تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و با گوشی تلفن همراه از این اقدام شیطانی فیلم گرفت.

دریافت جدیدترین اخبار مشهد و ایران با عضویت در کانال تلگرامی صبح مشهد ( کلیک کنید )
در پی شکایت این زن مطلقه، پرونده به دایره جرایم مهمه پلیس آگاهی ارجاع شد و بدین ترتیب کارآگاهان پلیس جنایی در یک عملیات پلیسی خواستگار این زن را دستگیر کردند و با بازجویی از وی کارآگاهان دریافتند، متجاوز نقابدار با تبانی و نقشه خواستگار به منزل این زن یورش برده است. بنابراین ۳ متهم دیگر در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند. بنابراین گزارش، با توجه به اهمیت موضوع این پرونده در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی مورد رسیدگی قرار گرفت و قضات این شعبه پس از برگزاری چندین جلسه محاکمه که با حضور وکلای مدافع متهمان برگزار شد. بزه اتهامی از سوی متهمان را محرز دانستند و بدین ترتیب عامل تجاوز به عنف به اعدام و همدست او به تحمل ۳ سال و نیم زندان محکوم شد. با اعتراض متهمان و وکلای متهمان به رأی صادره این پرونده به شعبه ۱۳ دیوان عالی کشور ارجاع شد، اما قضات دیوان عالی نیز پس از بررسی دقیق پرونده، رأی صادره از سوی دادگاه را تأیید کردند. این گزارش حاکی است پس از قطعیت رأی صادره و فراهم شدن مقدمات اجرای حکم، محکوم به اعدام سپیده دم روز یک شنبه گذشته با حضور قضات اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب در زندان مرکزی مشهد پای چوبه دار رفت و به مجازات رسید. منبع: فرادید

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن