زندگیورزشی

سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری؛ امیدمان به حضور هواداران است/ با کمک شهرداری ۵ درصد مطالبات بازیکنان پرداخت شد

کد خبر : 17940

سرمربی تیم فوتبال پدیده می‌گوید که این تیم صاحب ندارد و باید هر چه زودتر به وضعیت آن رسیدگی شود.

به گزارش صبح مشهد، تیم‌های پدیده و فولاد فردا (جمعه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در مشهد به مصاف هم می‌روند. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این بازی اظهار کرد: مقابل یک تیم خوب و باکیفیت بازی داریم. فولاد در هفته‌های اخیر باکیفیت خوبی بازی کرده و ابدا بازی آسانی مقابل این تیم نخواهیم‌ داشت. هر دو تیم به دنبال صعود به مرحله بعد هستند، اما ما فقط خدا و هواداران را داریم. در هفته اخیر شرایط عادی و خوبی نداشتیم. واقعا مشکلات زیاد است و بیش‌تر این مسائل هم به مطالبات بازیکنان و مسائل مالی باشگاه مربوط می‌شود. کار سخت است و فقط امیدمان به حضور هواداران است تا بتوانیم به آنچه می‌خواهیم دست یابیم.

سرمربی باشگاه پدیده با تشکر از کمک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: باید از شهرداری مشهد تشکر کنیم که به تازگی مبلغی به تیم کمک کرد و توانستیم امروز در حد ۵ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. واقعا با این شرایط کار را ادامه دادن سخت است. نمی‌شود که هر هفته کاسه گدایی به دست بگیریم و افراد مختلف را ملاقات کنیم تا شاید گره‌ای از کار باز شود. تیم ظاهرا صاحب دارد اما واقعیت این است که تیم ما واقعا بی‌صاحب است. نمی‌دانم چرا اصلا نام این تیم پدیده است. آن‌ها نه به تیم کمک کرده‌اند نه حمایتی از تیم داشته‌اند. انتظاری برای حمایت نداریم چون اصلا اراده‌ای در این خصوص وجود ندارد.

گل‌محمدی تاکید کرد: اگر پولی هم دارند اصلا نیازی نیست به ما بدهند، به طلبکاران و سهامداران بدهند. راضی نیستیم که پول طلبکاران و سهامداران را به بازیکنان و باشگاه بدهند. آرزو می‌کنم هرچه زودتر سهامداران و طلبکاران پدیده به پول‌شان برسند.

سرمربی پدیده تصریح کرد: من فقط نگران هواداران پدیده هستم. ۱۴، ۱۵ هزار هوادار از تیم پدیده حمایت کردند. چنین چیزی در سال‌های اخیر بی‌سابقه بود اما چرا به آن‌ها توجهی نمی‌شود؟ من از مسوولان می‌خواهم که این شور و شوق هواداران را نادیده نگیرند. حرف من این است حالا که مردم امیدوار شده‌اند و نسبت به نتایج پدیده حساس شده‌اند، امید را از مردم نگیریم.

او تصریح کرد: بعد از امام رضا (ع)، امید مردم به تیم فوتبال پدیده است. جوانان این شهر نسبت به نتایج پدیده حساس شده‌اند و حیف است که با بی‌توجهی اینقدر راحت همه چیز را به نابودی بسپاریم. بهتر است البته از اسم پدیده استفاده نکنیم و به این تیم بگوییم تیم فوتبال مشهد. هواداران پدیده چه گناهی دارند که به فوتبال علاقه دارند؟ نباید این امید به یاس و ناامیدی تبدیل شود. به فکر مردم مشهد بودن، کم‌ترین کاری است که مسوولان مشهد می‌توانند انجام دهند. الان که تیم صدرجدول است، این‌گونه برخورد می‌کنند وای به روزی که هشتم یا نهم جدول بودیم.
به گزارش صبح مشهد، ایلی استان، سرمربی فولاد به خاطر تداخل ساعت پرواز این تیم از اهواز به سمت مشهد با ساعت نشست خبری، به این نشست نرسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن