اخبار مهم

باند فروشندگان مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر مشهد متلاشی شد

کد خبر : 40113

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مسلم مشهد گفت: تیمهای گشت عملیاتی حوزه مقاومت بسیج ۹ مسلم یک باند فروش مواد مخدر صنعتی شیشه و کریستال را در شهرک مهرآباد این شهر متلاشی کرد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ پاسدار محمد شریف در گفتگو با خبرنگار ما افزود: بسیجیان ناحیه مسلم، ساعت یک و نیم بامداد امروز در گشت زنی شبانه خود یک فروشنده مواد مخدر را دستگیر و متهم تحویل معاونت عملیات این ناحیه شد و او در بازجویی، مکان تهیه مواد خود را معرفی کرد.

وی ادامه داد: طی هماهنگی با جانشین دادسرای انقلاب مشهد دستور ورود به منزل مورد نظر و همچنین یک انبار ضایعاتی صادر شد و با به کارگیری تیمهای عملیاتی قرارگاه شهید شمس آبادی و حوزه ۹ مسلم و تیم خواهران، توزیع کنندگان مواد مخدر در منزل و بیرون از آن دستگیر شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مسلم مشهد گفت: در این عملیات ۲ زن و سه مرد دستگیر و حدود یک کیلوگرم ماده مخدر صنعتی شیشه و ۲۳۰ گرم هروئین فشرده ( کریستال )، ۶ دستگاه گوشی موبایل، مقادیری زیادی وجه نقد و یک ترازوی دیجیتال کشف و ضبط شد.

شریف با بیان این که منزل و انبار ضایعات یاد شده هم مهر و موم شد افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده بنا به دستور مقام قضایی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن