شهری

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران مشهد خبر داد: اهدای سوخت رایگان به آمبولانس های حامل بیماران کرونا

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران مشهد گفت، تمامی آمبولانس های حمل بیماران بویژه مبتلایان به کرونا از بنزین رایگان اهدایی جایگاه داران مشهد مقدس برخور دار می شوند.
به گزارش صبح مشهد، حسین ابراهیمی راد در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: جایگاه داران عرضه کننده سوخت در کلان شهر مشهد در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج امکانات و استفاده از همه فرصت ها برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، تصمیم گرفتند با اهدای سوخت رایگان تا ۳ هزار لیتر ، روحیه همدلی و جهادی خود را به نمایش بگذارند.
وی افزود: رانندگان آمبولانس های حمل بیماران با ارائه معرفی نامه از واحد اعزام کننده به ۲۰ جایگاه طرف قرارداد در مشهد، نیشابور و ملک آباد، ازسهمیه سوخت رایگان برخوردار می گردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا