شهری

صدور بیش از ۲ هزار اخطاریه سد معبر در شهرداری منطقه یک

در 6 ماه نخست سال 1402 صورت پذیرفت؛

شهردار منطقه یک مشهد مقدس از صدور بیش از ۲۰۰۰ اخطاریه سد معبر به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان در شش ماه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس، جواد مسلم با اعلام این خبر اظهار داشت: این اخطاریه‌ها در زمینه‌های سد معبر، جمع آوری موتور سیکلت و وانت بار، جمع آوری تابلو، بنر، سازه های غیر استاندارد، فرسوده و داربست و همچنین جمع‌آوری دستفروش‌ها و چادرخواب‌ها صادر شده است.

شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: صدور ۲۰۱۰ اخطاریه تنها در مدت زمان ۶ ماه به منظور شناسایی نابهنجاری‌ها و برخورد با اقدامات غیرقانونی که موجب خدشه در زیباسازی شهر و همچنین از بین رفتن حقوق شهروندان می شود، صورت گرفته است .وی در پایان ضمن تقدیر از مشارکت و همراهی شهروندان در راستای شناسایی مشکلات موجود و تاکید بر رسیدگی و حل موارد گزارش شده در کوتاه ترین زمان ممکن از آنان خواست تا در صورت مشاهده موارد سد معبر مراتب را به سامانه تلفنی ۱۳۷ اعلام نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا