اخبار مهم

واژگونی خودرو ساندرو زن جوان را راهی بیمارستان کرد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از مصدومیت یک زن جوان بر اثر تصادف و واژگونی خودرو ساندرو خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد، معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد اظهار کرد: ساعت ۲۲ شامگاه پنجشنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۴ در پی اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر تصادف و واژگونی یک دستگاه خودرو ساندرو زیر پا میدان جمهوری(تلویزیون) بلافاصله تیم نجات و حریق ایستگاه ۳ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران سازمان آتش نشانی با تلاش و سرعت عمل بالای خود در انجام اقدامات پیشگیرانه از بروز حوادث احتمالی بعدی پیشگیری بعمل آوردند.

 

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: راننده خودرو که زنی حدودا ۳۵ ساله بود بر اثر این حادثه مصدوم شده بود که تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا