پایتخت فرهنگ اسلامی

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

حجاب، نماد عفت و پاکدامنی در جامعه اسلامی است

کد خبر : 60816

حجت الاسلام والمسلمین عدیده گفت: حجاب، نماد عفت و پاکدامنی در جامعه اسلامی است و رعایت آن تاثیرات گسترده ای در بعد معنوی، فرهنگی و اجتماعی دارد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در جشنواره گوهر های فاطمی و تجلیل از دانش آموزان محجبه دبیرستان دخترانه شهید ستاری شهرک سازمانی این منطقه، با بیان اینکه حفظ کرامت زن در گرو رعایت عفاف و حجاب است، اظهار کرد: حجاب علاوه بر تقویت بنیان خانواده و ایجاد محیطی امن و آرام، به کاهش فساد و بی‌بند و باری در جامعه کمک کرده و به جامعه ای سالم و پاک منجر می‌شود.

وی افزود: حجاب به زن یاد آوری می‌کند که ارزش و زیبایی او به ظاهر او محدود نمی‌شود و به معنویت و اخلاق او گره خورده است.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده با تاکید بر اینکه قرآن کریم و روایات معصومین (ع) به طور صریح به موضوع حجاب اشاره کرده و آن را واجب شمرده‌اند، عنوان کرد: حجاب نه تنها محدودیت نیست، بلکه نوعی آزادی است که به زن اجازه می‌دهد تا از نگاه های دیگران‌ رها شده و به دنبال رشد و کمال خود باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش خاطرنشان کرد: حجاب، صرفاً یک پوشش نیست، بلکه نمادی از ارزش‌ها و باورهای اسلامی است و این پوشش، به زن هویت و شخصیت می‌بخشد و به او کمک می‌کند تا در جامعه نقش مؤثری ایفا کند.

در پایان این مراسم از دختران نمونه در حوزه عفاف و حجاب با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن