شهری

دیدار محمود عبدالله زاده مدیرعامل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مشهد، با حسین عبدالله زاده مشاور عالی شهردار مشهد مقدس و شهردار منطقه ثامن 

کد خبر : 60798

حسین عبدالله زاده، مشاور عالی شهردار مشهد مقدس و شهردار منطقه ثامن گفت: در راستای اجرای پروژه های زود بازده در محلات هدف #بازآفرینی برای اولین بار در #منطقه_ثامن و در دو محله بالاخیابان و #پایین_خیابان بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

با اولویت قرار دادن نظر شوراهای اجتماعی محلات و همچنین نیازسنجی صورت گرفته، ۲۲ ردیف پروژه مشخص شده که پیش بینی میشود در یک بازه زمانی حداکثر یکساله به انجام برسند.

از جمله مهمترین پروژه‌های زود بازده تعریف شده در منطقه، میتوان به تجهیز دوزمین ورزشی روباز در خیابان ۱۷شهریور شمالی ۳ و وحدت ۷ و همچنین سالن ورزشی عمومی مسجد و تکیه علی اکبری های نوغان در بلوار رضوان و نیز مواردی همچون لکه گیری و آسفالت معابر،تجهیز و مناسب سازی و ایمن سازی زمین بازی کودکان در بوستان رازفر واقع در رضوان۱۰، بازگشایی دو گذرگاه در فرعی های شارستان علامه حسن زاده آملی (ته پل محله) و … اشاره کرد.

تا کنون از کل اعتبارات زود بازده مدنظر، ۸۰ میلیارد ریال جهت اجرای لکه گیری و آسفالت معابر و همچنین ۳۰ میلیارد ریال به منظور مشارکت در بهسازی و مرمت مساجد در اختیار منطقه قرار گرفته که به زودی و پس از مشخص شدن پیمانکاران مربوطه عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

عملیات اجرایی سایر پروژه های مصوب زود بازده نیز به محض تخصیص اعتبار از مرکز و تعیین پیمانکار در دست اجرا قرار خواهد گرفت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن