شهری

مشاور شهردار و مدیر منطقه یک اقدامات این منطقه در راستای استقبال از مهر را تشریح کرد؛

از شستشو و نظافت ویژه ایستگاه های اتوبوس و مسیرهای منتهی به مدارس تا اجرای پویش مشهد مهربان ویژه کودکان محروم بازمانده از تحصیل

کد خبر : 60308

مشاور شهردار و مدیر منطقه یک اقدامات این منطقه در راستای استقبال از مشاور شهردار و و مدیر منطقه یک مشهد مقدس از اقدامات و فعالیت‌های ویژه این منطقه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس، حسین عبداله‌زاده با بیان این خبر گفت: آغاز سال تحصیلی تجلی علم‌آموزی و بالندگی کودکان، نوجوانان و جوانان است و برنامه‌ریزی برای حضور با نشاط و سالم تر و پویاتر دانش‌آموزان، معلمان و اساتید در آغاز سال تحصیلی جدید از اهمیت به سزایی برخوردار می‌باشد که در این راستا شهرداری منطقه یک فعالیت‌ها و اقدامات خاص و ویژه‌ای را نجام داده است.

وی افزود: به همین منظور به همت اداره خدمات شهری منطقه یک، کلیه ایستگاه‌های اتوبوس، تاکسی، تابلوهای راهنمایی و ترافیکی، جداول، معابر و داخل حیاط مدارس شستشو و نظافت شدند. همچنین شستشو، گندزدایی و نوسازی مخازن۱۱۰۰لیتری، امحاء و پاکسازی آثار تبلیغات و دیوارنوشته، پاکسازی و تخلیه کانال‌ها و جوی‌ها و جمع‌آوری و حمل خاک و نخاله و ضایعات از سطح شهر به ویژه مسیرهای منتهی به مدارس از دیگر اقدامات واحد خدمات شهری این منطقه بود.

شهردار منطقه یک در ادامه با اشاره به برگزاری پویش مشهد مهربان در سطح این منطقه اظهار کرد: در این پویش که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی این منطقه و در راستای استقبال از مهر، ویژه کودکان محروم بازمانده از تحصیل، در مساجد، حسینیه‌ها و مدارس سطح منطقه در حال برگزاری می‌باشد، تاکنون ۳۰۳ پک لوازم التحریر توسط خیرین، تهیه و توزیع شده است.

عبداله‌زاده تاکید کرد: از دیگر اقدامات این معاونت در راستای استقبال از مهر می‌توان به برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد، کارگاه‌های آموزشی با موضوعات سلامت و بهداشت، سبک زندگی سالم، ایمنی و اطفای حریق و…، تهیه، آماده سازی و توزیع ۱۳۸ بسته کمک معیشتی شامل گوشت گرم گوسفندی، روغن، برنج، ماکارونی و پنیر جهت حمایت از خانواده‌های تحت پوشش توسط خیرین و بسیجیان مساجد اشاره کرد.

وی گفت: همچنین در راستای ایجاد امنیت و نظم شهری در عبور و مرور وسایط نقلیه و حفظ سلامتی و آرامش شهروندان در معابر، ۲۰ مورد تجهیزات ترافیکی توسط اداره عمران و حمل و نقل و ترافیک این منطقه نصب شد.

شایان ذکر است همزمان با روز اول مهر ماه و بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس، نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و مشاور شهردار و مدیر منطقه یک و مسئولین این منطقه با حضور در دبیرستان نمونه دولتی کوثر، زنگ ایثار را نواختند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن