استانی

کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان رضوی

کد خبر : 60302

اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی طی سال ۱۴۰۲ را کسب کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از میراث آریا، در لوح تقدیر یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی برای سید جواد موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی آمده است: در جشنواره شهید رجایی که با هدف معرفی الگوی برتر سازمانی و سنجش میزان بالندگی و پویایی دستگاه‌های اجرایی در خدمت به مردم عزیز ایرن اسلامی برگزار می‌شود، پس از ارزیابی عملکرد در قالب شاخص‌های عمومی و اختصاص آن دستگاه اجرایی در سال ۱۴۰۲ به عنوان «رتبه برتر در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی» شناخته و معرفی می‌شود.

این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارکنان شریف آن دستگاه تبریک می‌گویم و از همت، تلاش خالصانه و اقدامات اثر بخش آن مجموعه که موجب پیشرفت و اعتلای استان و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده‌اید تشکر و قدردانی می‌کنم.

امید است با استعانت از درگاه الهی و عنایات خاصه حضرت ثامن الحجج (ع) در طریق ارزشمند و پرفضیلت خدمتگزاری با تاسی به شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی عزیز موفق و موید باشید.

در این مراسم توسط استاندار خراسان رضوی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان رضوی از دستگاه‌های برتر در شش حوزه و همچنین از تعدادی دستگاه اجرایی که اقدامات شاخص داشته‌اند تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن