یادداشت روز

دفاع از انقلاب و کشور هزینه دارد

کد خبر : 60179

چند روزی بود قلم که اخیراً عنوان «ناآرام» را جایزه گرفته به دلیل ناراحتی از بی احترامی و توهین به فعالین اقتصادی بویژه آنانی که ازکشور، باور های انقلاب ۵۷، مسئولین دولتی و بخش خصوصی دفاع کرده و می کنند، تمایل به همکاری در نوشتن نداشت.

به او گفتم ناراحتی چرا؟! وقتی شاهدیم افرادی به بهانه انتقاد به کمبود ها و اشکالات اقتصادی که واقعا انتقادی بجا است که عامل آن نیز طولانی شدن تحریم ها و نپذیرفتن اف ای تی اف بوده ، اهداف سیاسی خود را دنبال و به انقلاب امام خمینی و بزرگان کشور حتی مقام معظم رهبری، سرباز وطن شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم، خانواده های شهدا و ایثارگران و … بی احترامی کرده و در جریان سیاسی کاری “زن، زندگی، آزادی” با تصور غلط که کشور درحال فروپاشی است خوشحال بودند و در فضای مجازی به کل نظام و شخصیت های عالی آن، ناجوانمردانه توهین روا می داشتند و با هرکس که نسبت به پست های توهین آمیز آنان در فضای مجازی اعتراض داشت دشمنی کرده و دشنام داده و می دهند، به او گفتم حال تو بگو اشخاصی چون من و تو درمقابل شهید سلیمانی چه ارزشی داریم که از بی احترامی و توهین اینگونه افراد ناراحت شویم؟

از مشی اعتدال خارج و با تندی به قلم گفتم تو خود میدانی ما نیز اگر از آرمان های امام خمینی (قدس)، رهبری، شهید سلیمانی و…. عبور و چون آنان در جریان حوادث “زن، زندگی، آزادی” «که در ابتدا یک اعتراض عادی و معمولی و شاید لازم بود اما بعد آن رابه آشوب کشاندند» به نظام و مسئولین توهین، و زیر پست های نامناسب آنها درفضای مجازی احسنت می گذاشتیم، حتما آن زمان و حالا بجای شنیدن بد و بی راه با بهترین شکل تشویق می شنیدیم.

قلم با نگاهی به کاغذ نوشت:
چون من (نا آرام) نباش، آنچه را گفتی قبول کردم، حق با تو است ،از اشخاصی که در هر فرصتی به نظام، مسئولین، مردم بویژه فعالین اقتصادی که طرفدار نظام هستند نیش زده و خواهند زد، گلایه معنی ندارد، طرف حساب آنها مسئولین هستند.

قلم در ادامه نوشت:
اما از افرادی که مدافع نظام و مسئولین دولتی ، بخش خصوصی ، شهدا بویژه شهید سلیمانی و شهید رئیسی بوده و برای مقام معظم رهبری، و … احترام قائل میباشند سوال دارم چرا در جمع اشخاصی که حتی در همین ماه های اخیر با پیش‌بینی فروپاشی کشور خوشحال بودند، حاضر شده و باعث هویت بخشی و تشویق مخالفین نظام و مسئولین شده اید؟!

محمدحسین روشنک
۱۴۰۳/۰۶/۲۱

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن