شهری

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

تجلیل از کارکنان، گامی ارزشمند در راستای ایجاد انگیزه و قدردانی از زحمات آنها است

کد خبر : 59751

تجلیل از کارکنان، گامی ارزشمند در راستای ایجاد انگیزه و قدردانی از زحمات آنها است.

به گزارش صبح مشهد، امیر سرتیپ دوم معصومی گفت: تجلیل از کارکنان، گامی ارزشمند در راستای ایجاد انگیزه و قدردانی از زحمات آنها و نشان دهنده جایگاه والای نیروی انسانی در یگان های پدافند است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در آیین تجلیل از کارکنان نمونه این منطقه، با بیان اینکه تجلیل و قدردانی از کارکنان نمونه، باعث افزایش انگیزه و روحیه کارکنان دیگر شده و آنان را به تلاش بیشتر و ارائه عملکرد بهتر تشویق می‌کند، اظهار کرد: این برنامه ها موجب تقویت روحیه همدلی و همکاری در بین کارکنان شده و به ایجاد یک محیط کاری پویا و با نشاط کمک می‌کند.

وی افزود: برگزاری چنین مراسماتی، یک اقدام ارزشمند و سازنده است که می‌تواند به بهبود عملکرد منطقه و افزایش رضایت کارکنان کمک شایانی کند.

امیر سرتیپ دوم معصومی تصریح کرد: با برآورده کردن نیازهای اولیه و ارتقاء منزلت اجتماعی کارکنان، سرمایه‌ های اجتماعی کشور تأمین خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نیروی انسانی کارآمد، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر تربیت نیروی انسانی کارآمد تاکید دارند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، درست اندیشی را یکی از ویژگی های افراد ممتاز و نمونه برشمرد و خاطرنشان کرد: افراد ممتاز صداقت را بعنوان یکی از اصولی اساسی در زندگی خود در نظر گرفته و همواره به دیگران و آسایش آنها می اندیشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن