شهری

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق عنوان کرد: پیشکسوتان حماسه سازان دیروز و الگوی امروز هستند 

کد خبر : 59325

امیر سرتیپ دوم معصومی گفت: پیشکسوتان و بازنشستگان حماسه سازان دیروز و الگوی امروز هستند که تجارب و آموزه‌ های آنها چراغ راه نسل‌ آینده است

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و اعضاء وابسته این منطقه، با بیان اینکه تجربه و دانش بازنشستگان می‌تواند نقش کلیدی در راهنمایی نسل جوان ایفا کند، اظهار کرد: با حمایت و قدردانی از این افراد می‌توانیم از تجربیات و دانش آنها برای ارتقاء سطح امنیت و آرامش در کشور استفاده و نسل جوان را به الگو های ارزشمندی برای آینده تبدیل کنیم.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا آنها بتوانند با آسودگی خاطر از دوران بازنشستگی خود لذت ببرند و همچنان در جامعه با استفاده از تجربیات خود، نقش آفرینی کنند.

امیر سرتیپ دوم معصومی صبر و استقامت پیشکسوتان را عامل اصلی نظم، انضباط و فداکاری نسل جوان دانست و بیان کرد: بازنشستگان و پیشکسوتان الگویی از شجاعت، وطن دوستی و از خود گذشتگی هستند و می‌توانند الهام بخش نسل جوان در مسیر رسیدن به اهدافشان باشند.

وی با اشاره به نقش مهم بازنشستگان و پیشکسوتان در جامعه، تصریح کرد: پیشکسوتان این مرز و بوم با تلاش‌ها و فداکاری‌ های خود حماسه های بزرگی را خلق کرده‌اند و امروزه نیز با انتقال تجارب و آموزه‌ های خود به پیشرفت و تعالی کشور کمک می‌کنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، تجلیل از بازنشستگان را ادای دین به زحمات آنها در طول خدمت صادقانه خود دانست و خاطرنشان کرد: تجلیل از این عزیزان که بهترین سال های عمر خود را صرف دفاع از کشور کرده‌اند، راهی برای نشان دادن قدردانی از زحمات و تعهد آنها به جامعه است.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان و ایثارگران با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن