اقتصادی

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبرداد:

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه تخصصی یراق آلات و ماشین آلات صنعت چوب ، مبلمان و صنایع وابسته در مشهد

کد خبر : 55038

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت پنجمین نمایشگاه تخصصی یراق آلات و ماشین آلات صنعت چوب، مبلمان و صنایع وابسته در مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری نمایشگاه بین‌المللی مشهد، سعید صیفی در این خصوص اظهارداشت: پنجمین نمایشگاه تخصصی یراق آلات و ماشین آلات صنعت چوب، مبلمان و صنایع وابسته از عصر امروز افتتاح شد وتا ۲۱ مهر ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه ها افزود: زمینه مشارکت کنندگان این نمایشگاه ماشین آلات، چوب و ابزارآلات است.

صیفی با بیان اینکه این نمایشگاه ها در فضایی به وسعت هفت هزار متر مربع برگزار می‌شود، ادامه داد: سالن های فردوسی و مفاخر برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: تعداد کل مجموعه های حاضر در این نمایشگاه تخصصی ۵۰ شرکت کننده است که از استان خراسان رضوی ۳۵ شرکت کننده و خارج از استان نیز ۱۵ شرکت که شامل استان های تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی می باشد، حضور دارند.

وی درباره اهداف این نمایشگاه نیز بیان کرد: آشنایی با آخرین دستاوردهای شرکت های تولید کننده یراق آلات و ماشین آلات صنعت چوب و مبلمان و صنایع وابسته از اهداف این نمایشگاه است .

گفتنی است این نمایشگاه تخصصی از امروز سه شنبه ۱۸ مهر ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد و علاقه مندان می‌توانند تا ۲۱مهرماه همه روزه از ساعت ١۶ الی ٢١ از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن