مجمع نکوداشت غدیر

آیین شکرانه خدمت اربعین حسینی و دهه پایانی صفر در مشهدمقدس برگزار شد

آیین شکرانه خدمت اربعین حسینی و دهه پایانی صفر با حضور سید حسن حسینی فرماندار مشهدمقدس، حجت‌الاسلام علی عسکری معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهدمقدس، نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری در محل سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، این مراسم به منظور قدردانی از مجاهدت‌ها و خدمات مستمر مدیران، کارکنان و عوامل اجرایی شهرداری مشهد و مجموعه‌های همکار در ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر برپا شد و فرصتی برای تجدید عهد با آرمان‌های والای حسینی و فرهنگ خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بود.

در بخش ویژه این آیین، از علیرضا صادقی به عنوان عکاس برتر این رویدادها با اهدای لوح قدردانی تجلیل شد؛ اقدامی که در راستای ارج‌گذاری به تلاش‌های اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی صورت گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا