زندگیشهری

آیا سیل مشهد را تهدید می کند؟!

آماده‌باش تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی

در پی بارندگی شدید چند روز گذشته در مشهد تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی این شهر به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.
به گزارش صبح مشهد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: در پی بارندگی شدید چند روز گذشته در مشهد تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی این شهر به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

امیر عزیزی افزود: هم‌اکنون تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی که مجهز به موتور پمپ‌های قوی هستند و حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند تا در صورت تشدید بارندگی و احتمال آبگرفتگی منازل شهروندان امدادرسانی لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته در پی وقوع رعد و برق و قطعی مقطعی جریان برق در برخی نقاط شهر مشهد و محبوس شدن شهروندان در داخل کابین آسانسورهای منازل مسکونی با اقدام فوری آتش‌نشانان امدادرسانی لازم به محبوس شدگان انجام شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا