اجتماعی

وعده فردا!

یادداشت های یک پدر

نویسنده: محمدعلی تدینی راد


یک عمر زندگی می کنیم و منتظر فردا هستیم همه کارهای مان و آرزوهای مان را برای فردا داریم. حتی وقتی می‌نشینیم و دعا می کنیم و می گوییم خدایا ما را عاقبت بخیر کن یعنی این که ما به امید فردا زنده هستیم و این خیلی خوب است.

برای ما امید دارد (می آفریند )

ولی یک موضوع خیلی مهم هست. ما امروز باید چه کار کنیم یا چه طور باشیم که فردا خوب بشود .

فردا می آید چه ما باشیم( زنده باشیم) و چه نباشیم.

اگر باشیم( زنده باشیم ) نتیجه کار خود را می بینیم اگر نباشیم (زنده نباشیم )باز هم نتیجه کار و عمل ما در زندگی بچه های مان روشن می شود .

باید کمی فکر کنیم وعده فردا برای امروز خیلی خوب است.

خوب بودن و خوب شدن و عاقبت بخیری به کارهای امروز ما بر می گردد .

خدا رحمت کند پدرم حاج شیخ غلامرضا را در چند منبرش شنیدم که می گفت:
امروز را خرج امروزتان کنید ولی خودتان را خرج امروزتان نکنید، شکرگزار نعمت باشید که آرزوهای زیاد ما را گمراه می کند و وقتی از خدا بیشتر از حدی که لایقش هستی بخواهی یا قانع نباشی آن موقع باید از وجود خودت سلامتی و جوانی از خرج کنید.

ما از امروز می توانیم یک جور دیگر باشیم و رفتار کنیم تا بهترین باشیم و خوب و سالم زندگی کنیم.

ان شاءالله فردا هم خوب بشود.

این یادداشت پس از درگذشت مرحوم “محمدعلی تدینی راد” در شهریور ۱۴۰۰ برداشت شده است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا