شهروند خبرنگار

به داد ما برسید! امنیت شغلی نداریم

من در دریک شرکت که وابسته… هست کار میکنم.. در روز اول عید یکبار یکنفر از هیات مدیره
تشریف آوردند ویکی از سرشیفت های شرکت رابه عنوان سرپرست معرفی کردند
ومن وبقیه همکاران دلیل اینکه این آقا را سرپرست گذاشتن نمیدونم کلی لیسانس و فوق لیسانس مشغول به کار هستند الان این آقا با هرکی از قبل مشکلی داشته داره اقدام به گزارش علیه او طرف و
درنتیجه اخراج بشود که از اقوام خود به کار گیری کند تو را به این شبهای قدر قسم در کانال بازگذاری فرمائید شاید یک مسئول وابسته مشاهده کند و به نتیجه برسیم چون صدای ما به جایی نمی رسد

? شهروند خبرنگار ما باشید

? برای ارسال خبرهای خود از سطح شهر و گزارش وقایع و همچنین انعکاس مشکلات شهروندی به پایگاه خبری صبح مشهد از لینک زیر استفاده نمایید

?????
? sobhmashhad.ir/submit-news

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا