استانیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

۱۰۰ دستگاه ون رایگان جهت انتقال مجاورین به حرم مطهر

کد خبر : 11034

محدودیت‌های ترافیکی حرم مطهر رضوی همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر اعلام شد.
به گزارش صبح مشهد، معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: طبق سنوات گذشته همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی اعمال خواهد شد.
سید خلیل منبتی بیان کرد: همزمان با اعلام محدودیت‌های ترافیکی محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر از سوی پلیس راهور، به منظور تسهیل تردد زائران در این ایام ۱۰۰ دستگاه ون توسط آستان قدس رضوی تهیه شده که جابه‌جایی زائران و مجاوران را به صورت رایگان از محل‌های تعیین شده تا حرم مطهر رضوی بر عهده دارد.
وی با اشاره به نوع دیگری از محدودیت‌های ترافیکی که از روز دوشنبه مورخ ۲۲ خرداد اعمال خواهد شد، افزود: از این تاریخ ورود کلیه خودروها به دوربرگردان‌‌های حرم مطهر رضوی به علت برخی تغییرات تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
منبتی ادامه داد: به همین منظور و به خاطر رفاه حال زائران و مجاوران گرامی چندین دستگاه خودرو زائربر در ورودی دوربرگردان‌ها مستقر شده که وظیفه جابه‌جایی این عزیزان تا ورودی حرم ‌مطهر رضوی را به عهده دارند.
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در پایان تاکید کرد: از همه زائران و مجاوران خواهشمندیم تا با عنایت و دقت به راهنمایی‌های خادمان، زیارتی توام با آرامش برای خود و دیگران رقم بزنند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن