شهری

اجرای عملیات لایروبی جوی ها و کانال های سطح منطقه یک

شهردار منطقه یک از لایروبی بیش از ۱۱۰۰۰ متر طول از کانال های انتقال آب های سطحی این منطقه با هدف پیشگیری از بروز معضلات آب گرفتگی و آلودگی های بهداشتی معابر در ۳ ماهه اول سال خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس، جواد مسلم با بیان این خبر اظهار کرد: بیش از ۱۱۱۳۰متر طول از کانال ها و جویچه های سطح منطقه در ۳ ماهه اول سال با هدف پیشگیری از بروز معضلات آب گرفتگی معابر و آلودگی های بهداشتی بصورت مکانیزه و سنتی لایروبی گردیده است.

وی ادامه داد: هدف از اجرای لایروبی، ارتقاء سطح بهداشت محیطی، دفع آلودگی های ناشی از پس آب های آلوده و باز کردن مجاری انتقال این آبها به جهت جلوگیری از گرفتگی های احتمالی عنوان نمود و ضمن تقدیر از شهروندان مشارکت جو از آنان خواست تا با رعایت اصول بهداشتی و عدم رها سازی زباله های خود در محیط شهری، شهرداری را در ایجاد و حفظ فضای پاک یاری نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا