اخبار مهم

سقوط کارگر در محل گودبرداری ساختمان در دست احداث

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از تلاش نجاتگران ایستگاه ۷ برای نجات جان یک کارگر حادثه دیده، خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد، آتشپاد دوم حسین صالح گفت: ساعت ۷:۵۵ دقیقه صبح یکشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۴ گزارشی مبنی بر سقوط کارگر داخل محل گودبرداری به مرکز فرماندهی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله نجاتگران ایستگاه ۷ را راهی بلوار حسابی کرد.

وی ادامه داد: این کارگر که به علت نامعلومی سقوط کرده بود توسط نجاتگران آتش نشانی به سطح زمین منتقل و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا