اجتماعیاخبار مهم

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا در نشست خبری روز ارتش گفت: امروز ارتش تحت امر ولایت به یک بلوغ الهی رسیده است/ ۲۹ فروردین رژه یگان های منتخب ارتش

کد خبر : 15778

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش در زمینه حفظ و تحکیم امنیت پایدار و پاسخ به تهدیدات دشمن آمادگی کامل داشته و در برابر هر تهدیدی، مقتدرانه و با صلابت تمام ایستاده است.

امیر سرتیپ دوم رضا آذریان روز یکشنبه در آستانه ۲۹ فروردین ‘روز ارتش’ در جمع خبرنگاران افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان دو بازوی قدرتمند مدافع همیشگی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده و اجازه هیچگونه تعرضی را نمی دهند.
وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی افرادی صحبت از انحلال یا کاهش نیروهای ارتش کردند اما امام خمینی(ره) فرمود کسانی که تضعیف ارتش را می خواهند خائن هستند و کسی که می گوید ارتش باید منحل شود منافق است لذا ارتش باید بماند.
این فرمانده نظامی گفت: یگانهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش آماده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری و در کنار ملت هستند. در زلزله پارسال فریمان، سرپل ذهاب و سقوط هواپیما در یاسوج نخستین یگانهایی که برای کمک حاضر شدند نیروها و بالگردهای ارتش بودند.
وی همچنین به مراسم امسال روز ارتش اشاره و بیان کرد: به این مناسبت روز چهارشنبه آتی در مشهد و چند شهر دیگر خراسان رضوی رژه برگزار می‌شود. مراسم رژه یگانهای ارتش در مشهد میدان ۱۵ خرداد این شهر صورت می گیرد.
امیر سرتیپ آذریان افزود: رژه موتوری و پیاده نظام همراه با پرش چتربازان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری کلاسهای بصیرت افزایی و برنامه های ورزشی از برنامه های روز ارتش هستند.
وی همچنین به موضوع جا به جایی پادگان ارتش در مشهد اشاره و بیان کرد: تاکنون دو سوم این پادگان به خارج از مشهد منتقل شده جابجا شده است. هم اینک نیز منتظر اعلام نظر شورای عالی معماری و شهرسازی هستیم. در مورد انتقال پادگان دستور رهبر معظم انقلاب را اجرا کرده ایم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن