شهری

پایان تعطیلات با پیک خروج زائران مواجه هستیم/زائران باید با کمترین مشکل با مقاصد خود برسند

استاندار خراسان رضوی:

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری نوروز ۱۴۰۱ سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد مقدس، یعقوبعلی نظری در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در نوروز امسال عزیزان ما در شهرداری مشهد مقدس و همچنین اداره کل راهداری وظایف خود را به نحوه مطلوبی انجام دادند.

وی با بیان اینکه با پایان تعطیلات با پیک برگشت زائران مواجه هستیم، گفت: مسئولان مربوطه در تدارک هستند تا در این ایام زائران با کمترین مشکل مواجه شوند به‌سلامتی و سهولت به مقاصد خود برگردند.

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد: با تلاش‌ها و هماهنگی‌هایی که بین دستگاه‌های مختلف وجود دارد و پیش‌بینی‌هایی که شده است امیدواریم این موضوع در پایان تعطیلات محقق شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا