اجتماعیاخبار مهم

مادر بی رحم نوزادش را در زباله ها رها کرد


به گزارش صبح مشهد  محسن ارشدزاده مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی در رابطه با نوزاد رها شده در شهرستان اسکو اظهار کرد: این نوزاد ساعت ۲۳ دیشب به شیرخوارگاه احسان تحویل داده شد.

وی افزود: نوزاد دختر و دو هفته‌ای است و هنوز بند نافش جدا نشده است.

مدیرکل بهزیستی استان افزود : نوزاد در کنار رودخانه و درون پلاستیک رها شده بود که یک خانواده آن را پیدا کرده و به خانه‌شان برده و شستشو کرده و لباس گرم بر تن نوزاد کرده بودند و سپس با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و نوزاد را تحویل دادند.

وی متذکر شد: نوزاد به بهزیستی تحویل داده شده و در حال گذراندن مراحل درمانی است و خدارا شکر حال نوزاد خوب می‌باشد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 14 =

دکمه بازگشت به بالا