شهری

یک تالار رستوران معروف مشهد مهر و موم شد

یک تالار رستوران در مشهد روز دوشنبه به دلیل مشکلات بهداشتی مهر و موم شد.
به گزارش صبح مشهد، رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: طبق شکایات مردمی از این تالار رستوران در خیابان فرهاد مشهد بازرسی شد.
امید جلیلی با اشاره به حضور بازرسان اتاق اصناف و مرکز بهداشت مشهد در این بازرسی افزود: این واحد به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی و عرضه مواد غذایی فاسد با هماهنگی معاون دادستان مشهد مهر و موم شد.
۷۷۷ پرونده تخلف تعزیراتی طی ۶ ماه نخست امسال برای فعالان صنفی بخش‌های مختلف در کلانشهر مشهد تشکیل شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا