اسلاید شوشهری

نمازگزاران مشهدی تهاجم رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کردند

نمازگزاران جمعه مشهد با راهپیمایی از مسیر باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا تهاجم رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم و حمایت خود را از رهبر انقلاب در مقابل تهدید رییس جمهور آمریکا اعلام کردند.

به گزارش صبح مشهد، از جمله شعارهای این راهپیمایی، حیدری ام حیدری/مدافع رهبری. ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم. راه نجات امت/ حمایت از ولایت. امروز در سراسر این کشور/ مرگ بر آمریکا است شعار محور بود.

ما همه با هم هستیم/ پشت ولایت هستیم. خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست. رهبر پرتوان ما زنده باد/ ایران اسلامی پاینده باد. مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا نیز برخی دیگر از شعارهایی بود که راهپیمایان سردادند.

همچنین در پایان این راهپیمایی ، راهپیمایان با صدور قطعنامه ای اعلام کردند: ما مردم قهرمان ایران با وحدت حداکثری و انسجام اجتماعی ضمن محکومیت سخنان رییس جمهور آمریکا در خصوص رهبر معظم انقلاب هشدار می‌دهیم هرگونه تهدید و تعرض به رهبری را با شدیدترین واکنش پاسخ خواهیم داد.

همچنین راهپیمایان در قطعنامه پایانی از نخبگان و مبلغان ایران و جهان اسلام درخواست کردند بیش از پیش به جهاد تبیین توجه کنند و در برابر طرح گسترده عملیات روانی دشمن هوشمندانه و هدفمند عمل کنند.

راهپیمایان حمایت کامل خود را از عملیات وعده صادق ۳ نیز اعلام کردند.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا