اسلاید شواقتصادی

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبرداد: 

آغاز بکارنمایشگاه تخصصی خانه مدرن و ایده آل در مشهد 

کد خبر : 60661

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز به کار هفتمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و ایده آل در محل نمایشگاه بین المللی مشهد خبرداد. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد،«فرزین سلطانی» خاطر نشان کرد : معرفی دستاوردهای جدید و قابلیت های به روز و هم افزایی و ارتباط بین تولیدکنندگان، واردکنندگان و متقاضیان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی درباره زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه اظهار داشت : مبلمان ، کالای خواب ، لوازم خانگی ، لوستر ، فرش ، دکوراسیون داخلی از مهمترین محورهای فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه است .

وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۵ هزار و ۲۰۰ متر و در سالن های فردوسی و مفاخر این نمایشگاه برپا شده است.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد ادامه داد: ۹۰ شرکت کننده در نمایشگاه حضور دارند که تعداد غرفه های داخل استان خراسان رضوی ۶۸ شرکت و همچنین ۲۲ شرکت کننده از خارج استان  شامل استان های اصفهان ، تهران، مازندران ، خراسان جنوبی حضور دارند.

سلطانی ضمن دعوت از علاقمندان به ویژه متخصصان حوزه هفتمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و ایده آل در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برای بازدید از این نمایشگاه ، عنوان کرد: این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ درمحل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر بوده و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعات ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن