اسلاید شوشهری

خدمت بی‌منت به مردم، بهترین تبلیغ برای مدیریت شهری/ تعدادی از پروژه‌های شهری منطقه ثامن با اعتباری ۸ هزار میلیاردی آماده بهره‌برداری هستند

کد خبر : 60463

محمدرضا قلندرشریف؛ شهردار مشهدمقدس در مراسم تکریم و معارفه مدیران شهری گفت؛ امسال، سال آخر شورای اسلامی شهر است و باید براساس برنامه ای که داریم؛ به سمت مدیریت صادقانه و بی ریا قدم برداریم؛ ارائه خدمت بی منت به مردم، بهترین تبلیغ برای مدیریت شهری و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش صبح مشهد، وی افزود: در راستای این خدمت صادقانه، پروژه های کلان و ویژه ای با همت همه مدیران شهری در روزهای آینده آغاز می‌شوند و دیدارهایی در مناطق خواهیم داشت که از هفته آینده با منطقه ثامن آغاز خواهد شد.

همچنین امسال، سال بهره برداری از زحمات سه سال قبل است و باید لبخند مردم دیده شود؛ از همه مدیران شهری به ویژه شهرداران سابق مناطق تقدیر می‌کنم و برای مدیران جدید آرزوی توفیق دارم.

بسیاری از پروژه های مناطق مختلف، به نتیجه رسیده و تعداد کمی از آنها باقیمانده است؛ حدود ٨ همت از پروژه‌های منطقه ثامن آماده بهره‌برداری است که با پروژه‌های شرکت بازآفرینی و بخش خصوصی به ۲۴ همت می‌رسد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن