اخبار غدیر

توسط مجمع نکوداشت غدیراجرا می شود؛

کمپین تامین لوازم التحریر دانش آموزان کم برخوردار «هر قلم یک امید »

کد خبر : 60399

مدیرروابط عمومی مجمع نکو داشت غدیرکمپین تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان کم برخوردارخبر داد و گفت: مردم می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به این دانش آموزان از طریق روش های گوناگون در اختیار این مجمع قرار دهند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی مجمع نکو داشت غدیر، محمد حسین محمددوست با اشاره به اینکه پویش «هر قلم یک امید» پویشی است که در آن دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار را برای دریافت لوازم تحریر تحت پوشش قرار می‌دهیم.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها امسال با همکاری گروه‌های جهادی دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده و بسته‌های لوازم تحریر در قالب این پویش به دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار اهدا می‌شود.

مدیرروابط عمومی مجمع نکو داشت غدیراظهار کرد: تصور کنید که هر روز صبح، با شوق و اشتیاق کودکانه‌ای از خواب بیدار شوید تا به مدرسه بروید، اما یک مانع کوچک و در عین حال بزرگ، تمامی رویای شما را بر باد می‌دهد؛ نداشتن لوازم ‌التحریر برای بسیاری از کودکان در مناطق کم برخوردار، این قصه ی تلخی است که هر روز با آن روبرو می‌شوند.

دسترسی نداشتن به لوازم‌التحریر ساده‌ای مانند مداد، دفتر، پاک‌کن و کیف مدرسه ممکن است یک مساله کوچک به‌نظر برسد، اما برای کودکان نیازمند، این مساله به معنای ناتوانی و احساس ضعف در برابر دیگر همکلاسیان است. اما با همت و همبستگی جامعه، این کودکان نیز می‌توانند با اعتماد به نفس بیشتری به عنوان آینده سازان فردا پا به عرصه آموزش بگذارند.

محمددوست با بیان اینکه مجمع نکو داشت غدیر با راه‌اندازی کمپین اهدا لوازم التحریر ، قصد دارد این سدها را از سر راه کودکان نیازمند بردارد و مسیر تحصیل را برای آنان هموار کند،خاطر نشان کرد: مجمع نکو داشت غدیردر نظر دارد در این کمپین، پک لوازم التحریر را به کودکان نیازمند اهدا کند که هر پک لوازم التحریر برای یک دانش آموز دوره پیش دبستانی به مبلغ ۶۳۶,۷۰۰ تومان، دوره متوسطه اول به مبلغ ۷۶۵,۹۵۰ تومان و دوره متوسطه دوم به مبلغ ۹۳۵,۵۰۰ تومان تهیه می‌شود. با این حال، شما می‌توانید هر مبلغی که برایتان ممکن است را به این کمپین اهدا کنید. حتی کوچک‌ترین کمک‌ها می‌تواند گام بزرگی در راه تأمین آینده تحصیلی کودکان باشد.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس شماره شبا ۶۵۰۵۷۰۱۰۰۷۱۱۰۳۰۰۰۳۹۳۷۰۰۱ IR و همچنین شماره حساب ۱۰۰۷/۱۱۰/۳۰۰۰۳۹۳/۱ و شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۱۰۰۰۲۴۷۰۲ بدین منظور اختصاص یافته است.

گفتنی است، کمپین «هر قلم یک امید » نام طرحی نیکوکارانه است که از سوی مجمع نکو داشت غدیر هر ساله در زمینه ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی و کاهش نابرابری‌ها فعالیت می‌کند برای دعوت از مردم و خیرین به منظور تأمین مایحتاج مورد نیاز مدرسه برای دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار اجرا می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن