فرهنگی

تولید بیش از ۱۰۰۰ کلیپ آموزشی در واحد رسانه مجمع نکو داشت غدیر

کد خبر : 60317

مدیر واحد رسانه از تولید بیش از ۱۰۰۰ کلیپ آموزشی معرفتی در واحد رسانه مجمع نکو داشت غدیر خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی مجمع نکو داشت غدیر، رضا جنگی با بیان اینکه واحد رسانه و ارتباطات مجمع نکو داشت غدیر مسئولیت هماهنگی ارتباطات و همکاری های این موسسه با سایر موسسات، دانشگاه ها، شرکت ها، و سازمان های دولتی و غیر دولتی داخل و خارج از کشور را بر عهده دارد، گفت: این واحد تلاش می کند اطلاعات واجد ارزش و معتبر در خصوص مسائل آموزشی و معرفتی ، رویداد های مهم داخلی و بین المللی در زمینه مسائل غلمی و مذهبی، نتایج پژوهش های علمی ومذهبی و نیز فعالیت ها و برنامه های مجمع را در بسته های محتوایی مناسب و با بهره گیری از کلیه ابزار های رسانه ای به اطلاع جامعه دانشجویی کشور برساند.

وی افزود: با توجه به اهمیت ارتباط تصویری با مخاطبین چه داخلی و چه خارجی تصمیم گرفتیم تا واحد رسانه را با تجهیز استودیو و تولید بیشتر برنامه ها بیش از گذشته فعال کنیم .

وی با اشاره به اینکه، با توجه به نقش محوری آگاهی رسانی، مجمع نکو داشت غدیر جایگاه ویژه ای برای توسعه ارتباطات با مراکز علمی، مذهبی و دانشگاهی و نیز فرد فرد اعضای جامعه علمی و مذهبی کشور قایل است،عنوان کرد: با همکاری دانش پژوهان فعال مجمع نکو داشت غدیر بیش از ۱۰۰۰ کلیپ آموزشی در موضوعات اهمیت حجاب در حفظ ارزش های زن در دنیا، دلیل و چرایی نیاز به دین و مذهب، آتائیسم، سواد رسانه ای، خودشناسی و …..تهیه و ضبط و در واحد رسانه تدوین شده است.

رضا جنگی گفت:امروزه در فضای مجازی سایت های بسیار زیادی در جهت آموزش کاربران فعالیت دارند و متاسفانه سایت هایی که در زمینه انتشار کلیپ های مذهبی به زبان های زنده دنیا و با رویکرد اسلام ناب محمدی فعالیت دارند بسیار ناچیز و محدود هستند که این مسئله وظیفه و مسئولیت نهاد هایی که در زمینه تبلیغ بین الملل فعالیت می کنند را بیش از گذشته سنگین تر می کند.

مدیر واحد رسانه مجمع نکو داشت غدیرخاطر نشان کرد: در واحد رسانه قصد داریم کلیپ هایی با مدت کوتاه (۳ تا ۵ دقیقه) با هدف معرفی سبک زندگی اسلامی و پاسخ به شبهات مهم و پرتکرار غیر مسلمانان پیرامون دین مبین اسلام تهیه و تدوین کنیم و در شبکه های اجتماعی ویدئویی نظیر یوتیوب، آپارات و ….بارگذاری کنیم .

وی یادآور شد: مجمع نکو داشت غدیراز فعالان عرصه رسانه و اطلاع رسانی دعوت می کند با مرور بینش، اهداف و رسالت این مجمع آن را در مسیر آگاهی رسانی وسیع در خصوص فرصت هایی که می تواند در اختیار دانش پژوهان کشور قرار دهد یاری دهند.

وی تاکید کرد: مجمع نکو داشت غدیرهر ارتباطی را دریچه ای بالقوه به سوی یک فعالیت پر برکت و ارزش آفرین می داند. لذا در برقرار ارتباط با ما تردید نکنید و در هر زمینه ای که امکان خلق ارزش می بینید مجمع را در دسترس، نزدیک و در کنار خود بیابید.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن