شهری

تامین و توزیع گونه‌های گیاهی در بازه بهار و تابستان۱۴۰۳ از طریق سامانه جامع فضای سبز

کد خبر : 60300

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از ثبت کلیه درخواست‌ها از طریق سامانه تامین و توزیع گونه‌های گیاهی در بازه بهار و تابستان۱۴۰۳ خبرداد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، محمدرضا سمیعی با بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به لزوم هوشمندسازی فرآیندهای اداری در جهت سهولت استفاده، شفافیت خدمات و کنترل به هنگام، سامانه مدیریت تامین و توزیع گونه‌های گیاهی تهیه و تحویل همکاران معاونت و محیط زیست شهری شد.

وی افزود: پیش از این مناطق سیزده‌گانه شهرداری گونه‌های گیاهی مورد نیاز را بصورت مکاتبه از سازمان پارک‌ها درخواست می‌نمودند، که با سیستمی نمودن این فرآیند مراحل ثبت درخواست گونه توسط مناطق مطابق دفترچه طرح فضای سبز انجام و ثبت حواله، ارسال گونه، ثبت درخواست گونه‌های تفویضی، صدور حواله‌های خارج از شهرداری، ثبت خروج گونه‌های ضایعاتی از انبار، مکانیزه شده است.

همچنین با برقراری ارتباط با سامانه قراردادها جهت دریافت اطلاعات تامین‌کنندگان، سامانه کدساز جهت دریافت اطلاعات کدینگ کالاها، سامانه فضای سبز جهت دریافت اطلاعات لکه¬های فضای سبز و نقش¬ها، امکان ورود داده اشتباه و ایجاد مغایرت کاهش یافته و با گزارش‌گیری به لحظه و ارائه داشبوردهای مدیریتی زمینه برنامه‌ریزی برای سال‌های آتی فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی درخواست‌های تامین و توزیع گونه از طریق این سامانه صورت گرفته؛ تاکنون بیش از ۳۰۰ درخواست گونه، ۹۰۰ حواله و ۴۰۰ ارسال گونه از طریق سامانه ثبت شده است. در مجموع نیز تاکنون بیش از سه میلیون گونه گیاهی از طریق این سامانه در قالب حواله به مناطق تحویل داده شده است.

لازم به ذکر است؛ جلسه آموزشی سامانه مذکور طی دو روز در شهریورماه برای ۳۲ نفر از همکاران مناطق در محل واحد تولیدات گیاهی سازمان پارک‌ها برگزار شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن