زندگی

کشف زبان اصلی عشق خودتان

کد خبر : 60065

تا اینجا یاد گرفتید که زبان اصلی عشق همسرتان را چطور متوجه شوید که بتوانید مخزن عشق او را پر نگه دارید .اما آیا لازم نیست که زبان اصلی عشق خودتان را هم بلد باشید .

فرزانه پیرو احمدی- کارشناس ارشد مشاوره خانواده

صبح مشهد- تا کنون ما با پنج زبان عشق آشنا شدیم:
کلام تایید آمیز
وقت گذاشتن برای یکدیگر
دریافت هدایا
خدمت به یکدیگر و
تماس فیزیکی

برخی از افراد با شنیدن این ها زبان اصلی عشق خود و همسرشان را می‌فهمند. اما این کار برای بعضی ها آسان نیست و نیاز به مشاور دارند تا بتوانند به زندگی خود معنی و مفهوم بهتری ببخشند .

باید بگویم که اکثر مشکلات جنسی زندگی زناشویی ربطی به فن و مهارت ندارد بلکه به رفع نیازهای عاطفی مربوطند .

یک راه کشف زبان اصلی عشق خودتان این است که مروری بر زندگی زناشویی تان و سال های گذشته بکنید و بپرسید ؛من همیشه چه چیزی را بیش از همه از همسرم میخواستم؟
شاید آن درخواست‌ها از جانب شما از دید همسرتان یک نوع سرزنش و عیب‌جویی تلقی شده باشد اما در واقع شما سعی می‌کردید نیاز عاطفی تان به مهر و محبت از سوی همسرتان را تامین کنید .

راه دیگر این است که ببینید خود شما برای ابراز محبت به همسرتان چه کار می‌کنید یا چه می‌گویید. البته باید بدانید که این راه ها تنها یک سرنخ احتمالی در مورد زبان عشق تان به شما می‌دهد و شاخص قطعی نیست .

چند راه کار وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید زبان اصلی عشق خودتان چیست.

دو نوع از افراد ممکن است در کشف زبان اصلی عشق خودشون دچار مشکل بشن .اول اونایی که مدت‌های مدید مخزن عشقشون پر بوده .دوم کسانی که مخزن عشقشان مدت ها خالی بوده.

پس برای زندگی با مفهوم زیباتر و مخزن عشق خودتان و همسرتان با یک مشاور در تماس باشید

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن