اقتصادی

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبرداد:

 آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر، کالای خواب، معماری و دکوراسیون داخلی

کد خبر : 59436

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر، کالای خواب، معماری و دکوراسیون داخلی مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد ، فرزین سلطانی در این خصوص اظهارداشت: این نمایشگاه از ۲ الی ۵ مرداد ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهدداشت.

سلطانی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه بیان داشت : مبلمان، لوستر و روشنایی، کالای خواب ، لوازم تزئیناتی منزل، فرش ماشینی، دکوراسیون داخلی و … از زمینه های فعالیت این نمایشگاه می باشد که توسط شرکت نمایشگاهی« برتر ملل هیراد پارس آوین »برگزار می شود.

سلطانی خاطر نشان ساخت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع ودر سالن های فردوسی ، بهار ، انوری ، ابوسعید ، مولوی و عطار برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده تا محصولات ، کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند .
سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت کنندگان این نمایشگاه گفت : تعداد کل مشارکت کنندگان ۱۲۰ شرکت است که
تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی ۳۷ شرکت و همچنین تعداد مشارکت‌کنندگان خارج از استان خراسان رضوی ۸۳ شرکت از استان های تهران ، لرستان ، اصفهان ، قم ، فارس و البرز می باشد .
گفتنی است این نمایشگاه از دوم مرداد ماه آغاز وتا پنجم‌ مردادماه ادامه خواهد داشت وعلاقه مندان می‌توانند همه روزه از غرفه‌های متعدد این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ بازدید داشته باشند .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن