اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

پیام قدردانی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق از حضور پرشور کارکنان و خانواده‌ های این منطقه در مراسم عزاداری دهه اول محرم

کد خبر : 59364

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در پی حضور پرشور و شعور کارکنان و خانواده‌ های این منطقه در مراسم دهه اول محرم با صدور پیامی از عزاداران حسینی و عموم دست‌ اندرکاران قدردانی کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، متن پیام بدین شرح است:

🇮🇷 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ 🇮🇷

دهه اول محرم، ماه حزن و اندوه، ماه ایثار و فداکاری، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه عشق و دلدادگی به خاندان معصومین (ع) به پایان رسید و شور و شعور حسینی کارکنان غیور منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه السلام بار دیگر به نمایش درآمد.

وظیفه خود می دانم که از همه دست اندرکاران برگزاری مراسم عزاداری در دهه اول محرم، بویژه در شب های تاسوعا و عاشورا و شام غریبان، صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم.

از روحانیون معزز که با سخنرانی های پرمغز و روشنگرانه خود، فلسفه قیام عاشورا را تبیین نمودند، از مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) که با نوحه ها و مرثیه سرایی های جانسوز، حزن و اندوه عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) را دوچندان کردند، از فرزندان عزیز دختر و پسر انقلابی کارکنان منطقه که با حضور پرشور و فعالیت‌ های ارزشمندشان در برپایی موکب مدافعان آسمان امامت و ولایت، جلوه زیبا از عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) و خاندان معصوم ایشان به نمایش گذاشتند و شور و شعور حسینی را در دل و جان عزاداران حسینی زنده کردند، از خادمین و ستونداران هیئت که با تلاش شبانه روزی خود، زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم عزاداری را فراهم نمودند، از همه عزادارانی که با حضور پرشور و شعور خود در مجالس عزاداری، عشق و ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت (ع) را به نمایش گذاشتند و از همه کسانی که به هر نحوی در برگزاری این مراسم معنوی نقش داشتند، کمال تقدیر و تشکر را ابراز می دارم.

در پایان از حمایت‌ های همه جانبه و مساعدت‌ های بی‌ دریغ فرماندهی محترم منطقه پدافند هوایی شمال شرق در راستای برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری دهه اول ماه محرم الحرام در سطح منطقه، و همچنین از همکاران عزیزم در سنگر حفاظت اطلاعات منطقه که با تلاش‌ها و خدمات ‌وقفه‌شان جهت تامین امنیت منطقه و حفظ آرامش و آسایش مردم گام برمی‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نماییم.

بی تردید تلاش‌ها و اهتمام فرماندهی محترم منطقه در ارائه خدمات مختلف و عزاداران حسینی، نقش اساسی در برگزاری باشکوه و معنوی این مراسمات ایفا نموده و موجبات دلگرمی و خرسندی عاشقان و دلدادگان آن حضرت را فراهم آورد.

امیدواریم خداوند متعال اجر و ثواب همه دست اندرکاران را به بهترین وجه مقرر فرماید و توفیق خدمتگزاری هرچه بیشتر به خاندان اهل بیت (ع) را به همه ما عنایت بفرماید.

اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَهَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ

خدایا در فرج و ظهور سرپرست‌ما و عافیت و پیروزی او تعجیل کن و ما را از بهترین یاوران او قرار ده

محمد عدیده

بیست و هفتم تیر ماه یکهزار و چهارصد و سه

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن