شهری

در سه ماه ابتدای سال جاری انجام شد؛ 

صدور ۱۵۶ اخطار توقف عملیات ساختمانی غیرمجاز در منطقه یک 

کد خبر : 59215

مشاور شهردار و مدیر منطقه یک مشهد مقدس از اقدامات اداره نظارت بر ساخت و سازهای این منطقه در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد .  

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس، حسین عبداله‌زاده گفت:  این اقدامات در راستای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، ناایمن و پرخطر و حفظ جان و مال شهروندان توسط اداره نظارت بر ساخت و سازها صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این راستا در سه ماه نخست امسال ۱۵۶ اخطار توقف عملیات ساختمانی غیرمجاز، ۳۳۵ اخطار به منظور پیگیری و ۵۰۷ اخطاریه ایمنی نیز صادر شده است.

شهردار منطقه یک در ادامه گفت: با توجه به عزم جدی و قاطع شهرداری منطقه یک در برخورد با ساخت و سازهای ناایمن و غیرمجاز، ۱۸۵ واحد ساختمانی نیز در سطح منطقه پلمب شده‌اند و از این تعداد ۱۰۵ مورد صورت جلسه فک پلمب تنظیم گردیده است.

وی در ادامه تعداد احکام ورود اجرا شده در منطقه یک شهرداری در سه ماه اول امسال را ۱۱ مورد ذکر کرد و گفت : ۱۳۷۵ نامه اقدام شده در سامانه ساجام ثبت شده است.

شهردار منطقه یک مشهد در بخش پایانی سخنانش از اجرای ۷ مورد آرای قلع توسط مالک و یا شهرداری نیز در این منطقه خبر داد.

وی گفت: با توجه به اهمیت این موضوع،  ۴۶۸ مورد درخواست شهروندی و نامه  نیز از ابتدای سال جاری تا کنون در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ پاسخگویی شده اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن