پایتخت فرهنگ اسلامی

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق عنوان کرد: استحکام بنیان خانواده با قرآن شکل می‌گیرد

کد خبر : 59170

امیر سرتیپ دوم معصومی گفت: قرآن کریم به عنوان کتاب آسمانی همه مسلمانان، حاوی آموزه‌ های ارزشمندی برای تحکیم بنیان خانواده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در آیین اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم شرق و شمال شرق کشور که به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد، با اشاره به آیات متعدد قرآن کریم در خصوص روابط بین خانواده، اظهار کرد: این آیات نقشه راهی است تا خانواده‌ ها با عمل به دستورات الهی، زندگی سعادتمند و موفقی را تشکیل دهند.

وی با تاکید بر مودت و رحمت بین زوجین، افزود: قرآن کریم زن و شوهر را مایه آرامش یکدیگر می‌داند و به مودت و رحمت بین آنها سفارش می‌کند.

امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی با بیان اینکه قرآن کریم کتاب هدایت و رستگاری است، گفت: تدبر در آیات الهی و عمل به دستورات قرآن کریم، تنها مسیر نجات انسان در دنیا و آخرت است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اینکه انس با قرآن کریم موجب تقویت ایمان در انسان می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین مسابقاتی فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه و همچنین تشویق نسل جوان به این امر مهم است.

در پایان مراسم، از نفرات برتر با اهدا هدیه و لوح، تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است برترین‌ های این دوره از مسابقات، به مسابقات سراسری نیروی پدافند هوایی ارتش که در مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن