یادداشت روز

حافظان امانت! 

کد خبر : 59142

نویسنده: سرهنگ حمید طهماسبی

صبح مشهد- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در یادداشتی، از خود گذشتگی خادمان شهید سنگربانی امنیت انتخابات ریاست جمهوری را جهاد مقدس فی سبیل الله برشمرد.

در یادداشت سرهنگ «حمید طهماسبی» آمده است:

خلق حماسه باشکوه مردم در انتخابات هشتم تیر ماه ا حضور هم‌وطنان و همه دلسوزان این نظام و عزم راسخ و راستین مجاهدان فی سبیل الله جان تازه‌ای به رگ‌های غیرت ملتی داد که از جان گذشتن در آن رسم عاشقی و عشق به ولایت برای شکوه اقتدار ایران بزرگ، مسیر سعادت است.

ترسیم این نقشه راه که جلال و شکوه وحدت و عظمت نظام مقتدر اسلامی را به رخ یاوه‌گویان و مستکبران و غافلان و منافقان و کوردلان می‌کشاند جانفشانی سربازانیست که در لباس مقدس فراجا، برای امنیت و آرامش مردم و حفظ آنچه دستاورد و ره آورد این مسیر است از خود گذشته اند.

قطره قطره خون شهدای امنیت مایه برکت و معنا و مفهوم واقعی رشادت و شهامت برای تا ای تکلیف ، انجام وظیفه و لبیک به فرمان رهبر فرزانه این انقلاب است.

استواریکم شهید « ابراهیم مرمزی» و سرباز شهید « فرهاد جلیل» در انتخابات هشتم تیر ماه ریاست جمهوری برای حفظ امانت و پاسداشت امنیت آرای مردم در منطقه عملیاتی سیستان و بلوچستان در ردای مقدس خدمت به خون غلطیدند و جان عزیز خود را نثار راهی کردند که در امتداد مسیر شهید جمهور و همراهانش، پرواز به آسمان جاودانگی و سعادت حقیقی است.

نام و نشان این شهدا در ادای تکلیف و انجام وظیفه‌برای حفظ امانت ،جاودان می‌ماند و در اراده آهنین هم‌رزمان جان بر کف آنها در سراسر این مرزو بوم ،عهدی هماره در انجام رسالتی خطیر و سنگین خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن